سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

صفر تا صد آموزش تلگرام + تلگرام مارکتینگ حرفه ای با ابتکاری نو!

صفر تا صد آموزش تلگرام + تلگرام مارکتینگ حرفه ای با ابتکاری نو!

آموزش تلگرام برای کسب درآمد چند صد میلیونی در تلگرام مارکتینگ

آموزش تلگرام این روزها تبدیل به یکی از دغدغه‌های اصلی فروشندگان خدمات و محصولات اینترنتی شده است. تلگرام در حال حاضر هشتمین اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب در سراسر دنیاست و تنها در سال ۲۰۲۲ بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر به جمع کاربرانِ این اپلیکیشن اضافه شدند. آمارها نشان داده است که هر روز بیش از ۲۰۰ هزار نفر به این اپلیکیشن می‌پیوندند؛ بنابراین طبیعی‌ست که هر کسب‌وکاری به فکر گسترش بیزینس خود در این پلتفرم افتاده باشد.

اگر قصد دارید فروش آسمان‌خراش و مطلوبی از خدمات و محصولات خود داشته باشید، تلگرام مارکتینگ آسان‌ترین و ارزان‌ترین راهی‌ست که پیش روی شماست. بیایید در این مقاله بیشتر با مفهوم بازاریابی در تلگرام آشنا شویم و راه‌های درآمد چند صد میلیونی در ماه را با ساده‌ترین روش فرا بگیریم.

آموزش تلگرام, تلگرام مارکتینگ, ابتکاری نو
چرا تلگرام مارکتینگ؟

تلگرام مارکتینگ چیست و اصلا چرا تلگرام؟

تلگرام مارکتینگ سریع‌ترین مسیرِ پیشرفت و گسترش بیزینس یا برند شماست. شما از طریق ربات‌ها و کانال‌های تلگرامی می‌توانید به میلیون‌ها مشتری بالقوه که نیاز به سرویس‌ها یا محصولات شما دارند، دسترسی پیدا کنید. تلگرام در این بین بیشترین کمک را به شما می‌کند تا دیده شوید، فروش خود را بشدت افزایش دهید و آگاهی عموم را از برند خود بیشتر کنید. اما آیا واقعا گسترش بیزینس و برند از طریق تلگرام ممکن است؟

بر کسی پوشیده نیست که تلگرام یک اپلیکیشن پیام‌رسانی فوری‌ست و تمرکز خود را روی امنیت و سرعت ارسال پیام قرار داده است. از استیکرهای رنگارنگ گرفته تا ایموجی‌های انیمیشنی خلاقانه، تلگرام تابحال توانسته رضایت اکثر کاربران خود را با ابزارهای خلاقانه، آپدیت‌های حرفه‌ای و کاربردی جلب کند.

آمارها نشان می‌دهند که تلگرام ماهانه بیش از ۷۰۰ کاربر فعال دارد و در رتبه‌ی پنجمِ لیست پردانلودترین اپلیکیشن‌های جهان ایستاده است. بدیهی‌ست که این حجم استقبال گسترده از چنین اپلیکیشنی، راه را برای کسب درآمد از تلگرام باز گذاشته است. هر فردی که با بیزینس آشنا باشد، به خوبی می‌داند که فلسفه‌ی بیزینس،‌ پیدا کردن فرصت‌های بالقوه برای فروش خدمات و محصولات است. تلگرام می‌تواند در این مسیر بهترین گزینه برای کسب درآمد باشد.

آموزش تلگرام, تلگرام مارکتینگ, ابتکاری نو
آموزش تلگرام به طور حرفه‌ای

آموزش تلگرام از مبتدی تا پیشرفته

این را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت تلگرام مارکتینگ دانست که بدون توجه به میزان تجربه‌ی شما از کار با نرم‌افزار، می‌توانید بیزینس خود را از صفر به صد برسانید! اپلیکیشن تلگرام فضای کاربری روانی دارد و به شما اجازه می‌دهد با سریع‌ترین وجه ممکن، به مشتریان خود دسترسی پیدا کرده و صدای برند خود را به گوششان برسانید! تلگرام به شما کمک می‌کند تا:

  • از قابلیت‌های کاملا حرفه‌ا‌یِ کانال‌های این اپلیکیشن،‌ برای رشد و پیشرفت بیزینس خود استفاده کنید. در صورتی که بدانید چطور باید سکانِ کانال تلگرام خود را به طور حرفه‌ای به دست بگیرید، راه برای پیدا کردن مخاطب و تبدیل آن به مشتری برایتان باز خواهد شد.
  • تلگرام یک پلتفرم رسمی تبلیغ محصولات دارد که می‌توانید از آن، برای تلگرام مارکتینگ و تبلیغ محصولات خود استفاده کنید.
  • ربات‌های تلگرام به شما کمک می‌کنند تا بتوانید به طور کاملا مجرب و در عین حال آسان،‌ مخاطب را درگیر برند خود کنید. ربات‌های تلگرامی به طور کاملا تضمینی در تبدیل مخاطب به مشتری بالقوه موثر هستند.
  • تلگرام مارکتینگ به شما اجازه می‌دهد تا ترافیک را به وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن خود هدایت کنید.
  • در صورتی که بتوانید به طور هدفمند از کوییزها و نظرسنجی‌های این اپلیکیشن استفاده کنید، راه برای مشتری‌سازی و ارتباط با مشتری برایتان باز خواهد شد.
  • تلگرام مارکتینگ با کم‌ترین هزینه‌ی ممکن به سوددهی بالایی می‌رسد. گسترش آن هم بسیار آسان است. بسیاری از این اپلیکیشن به عنوان یک لقمه‌ی آماده یاد می‌کنند.
  • ربات‌ها امکان خدمات شبانه‌روزی به مشتری را فراهم ساخته‌اند؛‌ از این رو می‌توان با آموزش تلگرام،‌ بیشترین رضایت را برای مشتری رقم زد.

چطور با تلگرام کسب درآمد کنم؟

شما همیشه می‌توانید کار تلگرام مارکتینگ خود را با باز کردن یک حساب تلگرامی شروع کنید. اما برای این‌کار ابتدا باید هدف داشته باشید. برای این‌که بتوانید از شگردهای تلگرام مارکتینگ استفاده کنید، باید رازهای ساختن بیزینس خود را در تلگرام از صفر یاد بگیرید.

دوره‌ی آموزش تلگرام ابتکاری نو با حداقل هزینه‌ی ممکن به شما راه و چاه ساخت بیزینس و برند را از طریق تلگرام آموزش خواهد داد. ارتقای کسب‌وکار، گسترش برند و فروش محصولات در تلگرام، یک فرآیند ساده اما بشدت جزئیاتی‌ست.  

دوره‌ی آموزش تلگرام ابتکاری نو به شما کمک می‌کند تا به طور هدفمند و حساب‌شده،‌ بیزینس خود را در تلگرام بسازید و آن را گسترش دهید. پکیج آموزشی این موسسه به همراه پشتیبانی تخصصی ابتکاری نو با حضور خانم نیوشا رفیعی مشاور و مدرس سوشال مدیا مارکتینگ، قدم به قدم در مسیر پیشرفت کسب‌وکار شما همراهتان خواهد بود که در این راه آموزش‌های ویژه‌ای را جهت تقویت مهارت بازاریابی شما در تلگرام، مهیا نموده است.

تلگرام ابزارهای بسیار متنوعی برای بازاریابی و گسترش برند شما دارد. از نظرسنجی‌ها گرفته،‌ تا حتی استیکرهایی که در چت‌های مختلف دست به دست می‌شوند. تنها کافی‌ست فوت کوزه‌گریِ ساختن بیزینس خود را در این اپلیکیشن بدانید. ابتکاری نو صفر تا صد این اپلیکیشن را در اختیار شما قرار خواهد داد.

آموزش تلگرام, تلگرام مارکتینگ, ابتکاری نو
روش‌های کسب درآمد

اینستاگرام مارکتینگ یا تلگرام مارکتینگ؟

با وجود این‌که اینستاگرام مزایای متعددی برای ساختن یک برند دارد، تلگرام مارکتینگ یک سر و گردن از اینستاگرام مارکتینگ بالاتر است. کار کردن با تلگرام بسیار ساده‌تر، ابزارهای آن بسیار بیشتر و حرفه‌ای‌تر و علاوه‌ بر این، بسیار ارزان‌تر است! بیایید در جدول زیر، نگاهی به تفاوت‌های بازاریابی در این دو اپلیکیشن بیندازیم:

تلگراماینستاگرام
بسیار ارزان‌ است.گران‌تر است.
اجازه می‌دهد لینک ارسال کنید.اجازه‌ی ارسال لینک را به شاپ‌ها و بیزینس‌ها نمی‌دهد.
به راحتی امکان ساخت جامعه‌ و گروه‌های حرفه‌ای را در دسترستان قرار می‌دهد.نمی‌توانید در آن جامعه‌ای برای برند خود ایجاد کنید.
می‌توانید مطابق با نیازهای کسب‌وکارتان،‌ ربات‌های شخصی ایجاد کنید و صدها میلیون تومان از طریق آن درآمد داشته باشید.امکان ایجاد ربات در آن وجود ندارد.
تا سقف دو گیگ به شما اجازه‌ی ارسال فایل می‌دهد.نمی‌توانید فایل‌های پیوست ارسال کنید.
نرخ بازدید آن ۲۰ درصد است.۳ درصد نرخ بازدید دارد.

برای گسترش کسب و کارتان در تلگرام،‌ ابتکاری نو همراه شماست!

دوره‌ی آموزش تلگرام ابتکاری نو، به شما اجازه می‌دهد جامعه‌ی گسترده و نامحدودی پیرامون برند و محصولات خود ایجاد کنید. شما در این دوره به ابزارهای متعدد و تکنیک‌های تخصصی گوناگونی دسترسی خواهید داشت، تا بتوانید در حداقل زمان ممکن، بیزینس خود را از صفر بسازید. اپلیکیشن‌ها و ابزارهای متعددی برای افزایش تعامل مشتری با برند شما، در اختیارتان قرار خواهد گرفت که می‌توانید با کمک آن،‌ بیشترین بازخورد مثبت را از مشتری دریافت کنید. راز تبدیل مخاطب به مشتری وفادار در دستان شماست. برای تبدیل کسب و کار خود به یک بیزینس موفق و پردرآمد، تنها کافی‌ست با تیم پشتیبانی ابتکاری نو در ارتباط باشید.

رپورتاژ آگهی در سایت فارسینوثبت سفارش
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی